onsdag 23 december 2020

Läs höstens intervjuer!

God jul och glöm inte att läsa höstens intervjuer - om du mot förmodan missat någon!

Tack till alla artister som ställde upp och berättade om sitt musicerande!



Aina Myrstener Cello
"Jag hoppas att lyssnaren kan upptäcka något nytt i det minimala."



Larry Lövgren (Docenterna)
"Mitt låtskrivande är mer inspiration än transpiration."



Stefan Björk
"Jag ville måla min egen tavla."



Nike Markelius
"Jag är fullfjädrad sångerska med stil."



Ossler
"Nya skivan vill jag klä i fler färger och göra mer hoppfull."



Johan Johansson
"Jag har privilegiet att vara välsignad med väldigt många vänner."



Staffan Hellstrand
"Jag är ganska stark i den visionära situationen."



Kajsa Grytt
"Jag vill skriva romaner, film och tv-serier."



Anders F. Rönnblom
"Mellan minimalism och primitiv Neil Young-rock."



Stry
"Ambitionen är att göra enkel, lantlig musik."



500 mil
"Vi älskar indiepop, topplistehits och new wave."



Henning
"Jag rotade i föräldrarnas skivsamling."



Anja Bigrell
"Texterna kom ut av sig själva."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar