tisdag 1 april 2014

Mest spelade i mars

Som jag tidigare nämnt är uppgifterna om mest spelade låtar väldigt osäker, sedan jag skaffade Itunes Match. Med Itunes Match så har jag alla mina låtar i dator, iPhone och iPad. Problemet är att antalet spelningar verkar noteras lite oregelbundet, och ibland inte alls.

Ibland verkar gamla spelningar ligga kvar, trots att jag har nollställt. Eller så gör någon intrång på min dator och lyssnar. Exempelvis är jag inte alls så säker på att jag lyssnat så mycket på Alanis Morissette och Elvis Costello, som listan nedan hävdar. Och jag är helt säker på att jag knappt alls lyssnat på Motörhead under den gångna månaden...

1. Veterans Parade, Harper Simon
2. Head Over Feet, Alanis Morissette
3. Ljuset, AK von Malmborg
4. Man Out of Time, Elvis Costello
5. The Other Side of Me, Fish
6. Monday Morning, Fleetwood Mac
7. Unt. 1, Julianna Barwick
8. End of Time, Motörhead
9. City Swan, Neko Case
10. Heavy On My Mind, Scott Miller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar